Färgglad tisdag – Tjockisbloggen.se

Ännu trött som ett djur men börjar gå in i någon andra andning och är överenergisk istället. I och för sig kan nog allt kaffe ha med det att göra. Finns så underbart praktiskt kaffe här, portionsförpackad latte i rör, bara att blanda med vatten. Perfekt när man inte har kaffebryggare, och mycket godare än vanligt snabbkaffe. Dessutom kan man köpa en 20-pack för sådär 45 spänn. Ni kan ju gissa att jag alltid har en låda hemma i köket. Bara för det ska jag göra en kopp här på jobbet (automatkaffe är vidrigt), när jag skrivit klart.

Kände för att pigga upp mig idag så invigde mina underbara strumpbyxor jag köpte på H&M när jag var i Stockholm. Blir glad av dem :-). Och nu när det är vår, då vill jag ha färg.  Inte massa svart och dystert. Påminner mig att mitt hår borde få en ny dos färg snart också. Ledig imorgon så kanske passar på då. Ska jag hålla mig till rött denna gång med?

Utväxt och färgningsdags, men rätt nöjd med tillvaron. Börjar bli "lång"hårig ju 😀

Tunika/klänning: Seppälä, Strumpbyxor: H&M

 /Hanna

2 thoughts on “Färgglad tisdag – Tjockisbloggen.se

  1. Mamma: Oroa dig inte 🙂 Jag äter och vågen har t.o.m gått uppåt lite så jag försvinner minsann ingenstans 🙂

    Kram

Kommentera

