Lugn helg, vilket skämt – Tjockisbloggen.se

Arbeta 9 dagar i rad, hurra vad glad jag är, inte. Har egentligen alltid söndagar lediga men någon behövde ställa upp och hjälpa till och ingen annan ställde upp. Så jag är den som är dålig på att säga nej och hamnar med att sitta 8 timmar på kontoret på söndag. Några av oss har blivit extrainkallade att hjälpa McAfee i den värsta rushen och de behövde alltså hjälp även imorgon, och tro mig, det är rush. Kände mig dränerad på energi när jag kom hem igår. Lär vara detsamma ikväll. Men det verkar än så länge lite lugnare idag, men det är bara morgon ännu, jag jobbar till 18 svensk tid.

Men har iaf något roligt att se fram emot, ska faktiskt till Sverige om två helger på en årlig gala som företaget har. Trerätters, gala och fest, riktigt kul. Jag är dessutom nominerad i en av kategorierna, ”årets prestation” så håll tummarna för mig :-).  Hotell, mjuk säng, hotellfrukost, ska bli nice.

Hann inte ta outfitbild imorse så måste när jag kommer hem för har en helt underbart mysig och snygg klänning jag fyndat på second hand. Dessutom blev det ett par  nya lila moccastövletter igår, ljuvliga! Ska hämta kaffe nu så jag håller mig vaken 🙂

/Hanna

Kommentera

