Mätt i magen – Tjockisbloggen.se

Har precis haft min lunch så nu är jag mätt och belåten. Var för trött för att laga mat igår (det är för sådana dagar man har fil och müsli hemma) så fick bli att gå ut och köpa nån slags lunch. Idag blev det en pastasallad med kyckling. Tycker faktiskt att de färdiga man köper i affären är riktigt goda. Dessutom är det inte särskilt dyr lunch :-D.

Min 9-dagars vecka har nu bara 3 dagar kvar, sen helg och vila. Inte för att söndagen var så ansträngande direkt, hade ett samtal på hela dagen. Men att sitta och inte ha nåt att göra blir man också rätt trött av. Höll mig vaken genom att kolla tv-serier. Försöker plöja mig igenom CSI då jag missat enormt många avsnitt.

Händer väl inte så mycket just nu annars, jobbar på och bara är. Pratar med älskling de mest konstiga tider på dygnet för oss båda, men det är enda gångerna vi är online samtidigt. Man vänjer sig vid tidsskillnaden rätt fort och anpassar sig.

Bjuder på två outfits för att avsluta för detta inlägg.

Tröja: Terranova, Kjol: Zara och Skor: Seppälä

Klänning: H&M, Skor som på andra bilden

/Hanna

Kommentera

