Söndag i sängen – Tjockisbloggen.se

Skulle skriva igår kväll men mådde inte alls bra. Tillbringade större delen av eftermiddagen och kvällen hos Nadja och hade en skön flummig lördag. Spelade Wii, drack te, åt lite kakor och snackade. Spårade ur med att börja skapa små Mii:s av folk på kontoret och några blev sjukt bra :-). Sen satt vi och garvade åt när de interagerade med varann. Nadjas Mii hade en förmåga att börja bråka med alla den pratade med. Ja, vi var båda rätt trötta, då blir det mesta roligt.

Våran samling av Mii:s, jag är den rosa längst ner till höger.

Kidnappade med mig übersöta Ester från Nadjas säng när jag var nere på bottenplan (Nadja har en jättefin liten 2-våningslägenhet, med betoning på liten). Ester är en mycket stor, fluffig, lila och gosig flodhäst som jag älskar att sitta och krama. Tyvärr fick jag inte kidnappa med henne hem. Hade nog inte gått så bra heller. Började känna mig illamående och yr så rörde mig hemåt kring kl 22. Vet inte riktigt vad det var med mig, men bra mådde jag inte. Tyvärr gick det ingen spårvagn passande så gick hela vägen hem och det var inte särskilt kul. Gick och la mig nästan direkt, dvs, jag var i säng innan midnatt för en gångs skull. Vaknade till vid 7 i morse och somnade om igen vid 9. Vaknade igen vid 13. Känner mig ändå trött och matt så har tillbringat denna dag i sängen med serier.

Ester

Slö lördagsoutfit (både leggings och tröja från Zara) och en osminkad jag

Har roat mig med att leta efter maxiklänningar på Ebay också då jag vill ha 2-3 stycken till sommaren. Har lagt in bud på två från samma säljare så får vi se om jag vinner dem. Lägger ut bild i så fall. Färgglada är de, precis som jag vill ha sommarkläder :-). Nu ska jag ta och hoppa in i duschen för jag känner att jag har fått lite styrka tillbaks i kroppen.

/Hanna

Kommentera

