Shopping och allergi – Tjockisbloggen.se

Usch och fy vad kasst jag mår, min allergi har redan börjat bråka med mig i år och det är tidigt… Fast mycket kan nog bero på att jag haft en förkylning som legat i kroppen ett tag och sen har det vart så mycket på sista tiden så kroppen är inte lika motståndskraftig som den borde vara.

I lördags så var jag på fest och på krogen för första gången sedan november 2008, blev en riktigt kul ”premiär” om man säger så… Trevliga människor och kul samtal. Ser fram mot nästa gång redan *S*.

Idag har jag mest tagit det lugnt och vart och handlat en sväng, känner mig helt slut i kroppen. Imorrn blir det dock lite mer att göra men det skriver jag om imorrn 🙂

Här kommer de två grejer jag shoppat sista tiden, tyvärr så har jag inte kunnat ta några outfitbilder eftersom vi inte kommit iordning riktigt i nya lägenheten men det kommer snart…

Först ut är ett linne som jag kommer ha till färgglada leggings, kommer från Lindex och är strl M.

Sen så köpte jag ett par bruna (vilket jag trodde var svarta i butiken men insåg hemma att de var bruna) stövlar som slutar just under knät på Skopunkten i Haparanda för 99 kr.

/ Sarah

Kommentera

