Några outfits – Tjockisbloggen.se

Idag så har jag lekt jojo lite grann men inte mig emot *s*. Har vart med en kompis på ett lite jobbigt möte, följde med som stöd för jag vet själv av egen erfarenhet hur jobbiga såna möten är… Men det gick jättebra 🙂

Sen har jag varit en snabbis på stan och postat lite grejer, hem en sväng för att rasta Igor och njuta lite av solen på balkongen. Sen blev jag upplockad av Sara, Rickard och Julia så for vi på en liten shoppingsväng…

Har varit på DollarStore, Rusta, Jula och såna där kuliga affärer *s*. Fick med en del hem som vi behövde men inte det viktigaste, en toalettpappersrullehållare (långt ord) men det fanns ju ingenstans… Ska kolla om det finns på Clas O när jag ska dit imorrn.

Så ikväll blir det till att pyssla här hemma och försöka få iordning ännu mer, David ska åka och hämta en spis som vi har köpt på Blocket. Kan säga att det är inte roligt att leva utan en spis och ugn, är grymt less på micromat nu så ska bli gott med riktig lagad mat.

Har faktiskt några outfitbilder nu att bjuda på men ha överseende för att det är lite stökigt i bakgrunden!


Klänningen ser inte alls fin ut men den är jättesnyggt draperad framtill,
snyggare bild på den finns här. Den kommer från edc by esprit och är strl M.
Leggingsen kommer från KappAhl och är strl S, närbild finns här.


Klänningen är köpt på H&M i våras när de släppte sin Garden Collection, minns ej strl men tror 40/42. Älskar ärmarna på den!
Leggingsen kommer från Lindex och är strl L 44/46.


Jag i lördags när vi var på fest, inte så bra bild men onykter fotograf och onykter modell *S*. Min tunika kommer från H&M strl 42, strumpisar från Lindex och stövlar från Skopunkten.


Dagens jag består av skinnjacka från Lindex strl L
Tunikan tror jag kommer från Åhléns men jag köpte min av en
kompis, strl L. Strumpisar från Lindex strl L 44/46.
Skinnstövlar märke Gant beställda från England.

/ Sarah

One thought on “Några outfits – Tjockisbloggen.se

  1. Vad fin du var i HM-tunikan! Du ser jätteannorlunda ut i ansiktet också, fick fundera innan jag kom på att glasögonen saknades. 🙂

Kommentera

