Dagens outfit – Tjockisbloggen.se

Kommer att få skippa det sommarblonda. Frisören jag brukar gå till bara skakade på huvudet och vill inte ge sig på det i mitt hår. Det är för mycket rött så risken är på tok för hög att det blir orange. I don´t do orange! Så jag håller mig till min vanliga nyans Butterscotch från L´oréal. Alltså hårfärgningsdax efter jobbet ikväll. Än så länge kan jag göra det själv men sådär 5 cm till och det är för jobbigt att ordna ensam. Det är för mycket hår att hålla reda på då med den volym jag har :-).

Har hitills en lugn dag på jobbet med tekniska problem som verkar lösta nu tack och lov. Men det är väl alltid barnsjukdomar i nya system. Mitt stålande humör blir däremot mindre strålande av krångel, blir frustrerad när sånt som måste fungera för att jobbet ska flyta på strular. En frustrerad jag är en småsur jag. Men nu är det bättre igen :-D.

Dags för en till kopp te åt mig (nr 5 för dagen) och en outfitbild åt er. Kram på er.

Långt linne från H&M (har små volanger längst ner), leggings från Vila och skor från Seppälä, kepsen är min morfars eller farfars gamla.

/Hanna

2 thoughts on “Dagens outfit – Tjockisbloggen.se

  1. Jag är en riktig rödhätta men min frisör har gjort mig blond utan ett uns av orange så nog går det! 🙂

  2. Lotta: Får testa senare, kanske lite ljusa slingor eller nåt först. Just nu är det akut behov inför galan på lördag så tar inga risker utan kör min vanliga färg 🙂

    /Hanna

Kommentera

