Åker bort för helgen – Tjockisbloggen.se

Skulle blogga igår men hann inte. Dels ominstallation av alla datorer på jobbet så det var som svårt då att kunna skriva :-). Sen skulle jag packa när jag kom hem och helt plötsligt var klockan sent och sovdags. Så tiden fanns inte riktigt där. Har en timme kvar på jobbet för idag nu innan det är dags att hoppa in i en taxi till flygplatsen.

Kommer ha någon timme på arlanda sen vidare till helgens händelser i Österund. Har min dator med mig men tvivlar på att jag kommer hinna blogga innan jag kommer hem söndag kväll. Vi får se hur det blir 🙂 Har laddat upp helt ny spellista i min mp:3, har en tidning i väskan och bra humör så flygresan kommer gå bra. Av erfarenhet dock hoppas jag det inte är likadant plan som sist jag flög härifrån för det var pyttelitet.

Gårdagens outfit och ansikte kan jag visa bild på, hann inte fotografera idag.

Linne från H&M, Kjol från Zara

Underbart orangerött läppstift. Färgen är Spfinx från MakeUpStore.

/Hanna

One thought on “Åker bort för helgen – Tjockisbloggen.se

Kommentera

