Bilder och mer från gårdagen – Tjockisbloggen.se

Nu är jag hemma och har kunnat ladda in lite bilder. De flesta är tyvärr inte så bra då det trots allt var mycket liv och rörelse, och jag var rätt skakig :-). Men det lär finnas bättre bilder från andra och de kommer säkert hamna på jobbets server och då kan jag låna därifrån.

Haft en så rolig helg. Tjejen jag delade rum med är hur kul som helst, vi älskar båda DM och U2, men hon är för övrigt mer metal än jag. Men vi kom jättebra överens, dvs en ny kompis har hittats på kontoret :-). Blev lite shopping på Gina Tricot och Monki, men orkar inte fotografera det just nu. Vågar inte riktigt kolla mitt konto för jag orkade inte räkna om till estniska, men lovat att leva billigt resten av månaden så det lär gå bra :-). Behövde några nya sommarklänningar, och äntligen köpt jeansleggings.

Vi var även och tittade på H1:s huvudkontor på Frösön, väldigt fina lokaler. Men viktigast på helgen var så klart galan. Vi var 220 personer som deltog, men det är kring 500 totalt i företaget. Det var supergod mat och vin, bra band som spelade efter middagen och skön stämning. Jag var nominerad till årets prestation ihop med 2 andra och hade faktiskt inte trott jag skulle vinna. Så jag var något förvånad när jag hörde motiveringen och insåg att det är ju jag. Min chef var så glad att hon började gråta :-).

Roligaste kommentaren under kvällen måste vara från en av killarna på Helsingborgskontoret. Han tyckte att jag var skitbra och skulle vara stolt, jag var bättre än Zlatan, för Zlatan är f-n inte fjärde bäst i Europa. Jag skulle inte vara så svensk och ödmjuk utan nej, jag borde tydligen gå runt och säga f–k you åt alla för jag var så bra. Visste inte riktigt vad jag skulle svara på det, sällan jag är mållös :-). Vi har även busschauffören på flygbussen som kommenterade alla som gick in i bussen, den var kort, jaha hon pratar finska o.s.v.

Nå, bilder från kvällen/helgen var det.

Fina Östersund, med snö

Färdigfixad för kvällen

Champangemingel innan galan

Jag tar emot pris på scen

Kramas med min chef

Hela jag med kvällens kläder

Glad, stolt och förvånad

🙂

Min stökiga sida av sängen

Bara för jag tyckte den blev fin 🙂

/Hanna

3 thoughts on “Bilder och mer från gårdagen – Tjockisbloggen.se

Kommentera

