Gårdagens gala – Tjockisbloggen.se

Sitter på hotellet och slöar. Ska snart checka ut och kl 13.20 går flygbussen. Ska bara skriva kort om gårdagens gala, kommer mer sen. Det som var mest nervöst var såklart om jag skulle vinna i den kategori jag var nominerad eller inte. Med tanke på att Tallinnkontoret är helt färskt för företaget då vi blivit uppköpta för bara någon månad sen så hade jag räknat med att folk på de andra kontoren så klart röstar på någon de känner.

Hur gick det då. Jo tack bra, jag vann! Jätteförvånad och glad fick jag gå upp på scen och ta emot blombukett och en jättefin glas”pokal” , inför 219 personer. Lite skakig var jag allt men alla mina kollegor som jag åkte hit med var jätteglada och jag vet inte hur många kramar jag fick 🙂

Bilder kommer ikväll när jag laddat upp dem från kameran, är hemma kring kl 22. har förövrigt hunnit med en del shopping också som jag ska fotografera.

/Hanna

2 thoughts on “Gårdagens gala – Tjockisbloggen.se

  1. Jag såg dig igår, inne på Monki, men jag vågade inte säga hej 🙂 Men jag gillar i alla fall er blogg!

  2. Maja: Hade varit jätteroligt om du hade sagt hej 🙂 Men då säger jag hej nu istället 🙂 Hoppas du också hittade nåt fint på Monki, själv köpte jag en klänning och ett par leggings.

    /Hanna

Kommentera

