Tråkig tisdag – Tjockisbloggen.se

Tisdag, trött, tråkigt, telefontystnad, tiden går lååångsamt. Så kan man beskriva idag. Alla verkar mer eller mindre hängiga och sega idag. Vad är det för galet med denna dag? Så här brukar det inte vara. Jag är också i stadiet trött och sliten, men imorgon är jag ledig. Faktiskt ledig två dagar i rad då det är kristi himmelfärds på torsdag. Nog för att jag redan vet vad jag ska göra, storstäda. Ska nog ta och rensa bort en del och även lämna iväg grejer till Humana.

Tror jag är trött för jag har sovit så dåligt, dessutom har jag en migrän som började igår och vägrar släppa. Men den är något bättre idag än igårkväll. Var ligga still i mörkt rum igår som gällde. Vill helst inte ta värktabletter när jag ska jobba för de är så starka. Tror inte sluddriga halvsovande agenter ger så bra service :-).

En bra sak med idag är att världens bästa älskling fyller år. Skrev ihop ett långt mail åt honom eftersom jag inte fick skicka någon present (han hade redan mig och det räckte) :-).  Grattis på födelsedagen!

Försökte göra dagen roligare med färg. Färg löser alla problem tillfälligt för man blir glad av det :-). Så plockade fram min nya klänning och knallblå kajal, blir roligare så.

Klänning och jeansleggings från GinaTricot

/Hanna

2 thoughts on “Tråkig tisdag – Tjockisbloggen.se

  1. Vilken ljuvligt söt klänning. Den är Hanna. Hoppas migränen släpper och gör den det så skicka den INTE hit för jag har inte tid med något sådant.

  2. Mamma: Lovar att inte skicka vidare den. Den börjar släppa så smått nu så om du inte känt av nåt så är den inte på väg till dig.

    /Hanna

Kommentera

