Städning och senaste shoppingen – Tjockisbloggen.se

Har precis krupit ner under täcket, nyduschad i renbäddad säng. Det är något av det bästa jag vet :-). Det har varit städning här hela kvällen, var minst sagt i behov av det. Så nu är allt rent. Imorgon ska jag skura av lite bara och rensa bland mina prylar. Det finns en del grejer som jag inte känner jag behöver så de ska jag samla ihop. En sak jag har gott om men som jag absolut inte ska göra mig av med några är skor. Insåg när jag städade att bara i hallen står det 11 par skor, sen har jag väl ungefär lika många par i garderoben. Betänk då att jag har rätt många par i Sverige också. Kan inte hjälpa det, jag älskar skor :-).

Min fina tavla jag beställt från Bimago kom idag, så imorgon ska jag hänga upp den. Lägger ut bild så fort den är på väggen. Vill hitta något litet bord också att ha i sovrummet som jag kan ha en lampa på, är rätt mörkrädd så vill gärna ha nån ljuspunkt i rummet när jag sover ensam. Ser det som så att eftersom lägenheten är så billig (har den via jobbet) som den är har jag råd att köpa en del småsaker för att piffa upp dem. Om/när jag flyttar från Estland så slänger jag bara ut annons på det så ingen fara skedd.

Tänkte visa min shopping jag gjort senaste tiden, har blivit en del saker i Sverige och här.

Långa baslinnen att ha till leggings, Seppälä

Svarta blanka leggings med detaljer i "randigt" blank tyg från Monki, jeansleggings från GinaTricot

Leopardklänning med stora fickor på sidan från Gina Tricot.

Klänning från Gina Tricot

Knallrosa (den ser tyvärr orange ut här) klänning från Monki

Ryggen på klänningen

Handväska från Gina Tricot

/Hanna

Kommentera

