Med älskling på stan – Tjockisbloggen.se

Har vart lite tyst från mig ett par dagar men det beror på att jag har varit ett par dagar i stugan… Njutit av värmen och sett Igor busa runt som en liten valp.

Nu har äntligen värmen kommit även hit till Luleå och jag hoppas den stannar länge för jag vill inte veta av snö och kyla på väldigt läääänge nu!

Idag så har jag varit med min älskling på stan en sväng, en av de sällsynta gånger jag lyckades få med David att gå i klädaffärer *s*. Men det var kul och vi shoppade två par skitsnygga shorts åt honom…

Även jag fick mig en liten surprise, fick två klänningar av min finaste David i present. Jag är så upp över öronen kär i den jag köpte på Vila i Piteå och det vet han så idag fick jag både en blå och en vit i present av finaste!!


Orkade inte fota den blå och den vita, men det är samma modell som denna.
Dock strl S på den blå och vita, strl M på denna ovan. 199 kr st på Vila.

Nu ska jag strax ta och fördjupa mig i en bra bok som jag håller på att läsa, kanske även tar mig till vaniljglass med krossad choklad… Älskar glass i denna värme, att jag sen får ont i magen för att det innehåller laktos är sånt jag får leva med *s*.

/ Sarah

Kommentera

