Vandrat runt i tankar – Tjockisbloggen.se

Jo, jag vet att jag inte skrivit sen i fredags men jag har behövt lite tid för mig själv. Har ägnat mig åt en del inre tankar som jag behövt reda ut kring varför jag fungerar som jag gör i vissa situationer (kommer troligen ett inlägg om det om jag känner att jag orkar). Det är egentligen inget jobbigt utan jag bara fick en ögonöppnare när jag satt och pratade med en kompis och filmen i lördags innehöll några glimtar som fick mig att tänka efter. Ok, det var en romantisk komedi, men de kan innehålla en del ljuspunkter de med :-).

Igår så följde jag mig några kompisar och käkade och tog några cider efter jobbet så det blev så sent att blogga efter det för var hemma kring midnatt. Eftersom jag behöver min skönhetssömn så la jag mig i princip direkt. Börjar bli riktigt varmt här nu, tyvärr kan jag inte sova till ljud även fast jag skulle behöva ha fönstret öppet. Öronproppar vore nog en bra idé, då jag bor vid en av de större huvudgatorna i centrum och dessutom har en tvärgata där varenda lastbil åker. Jag tror det finns någon slags parkering där de kan parkera och få vila rätt nära.

Ska ta och kliva upp nu och hoppa in i duschen. Uppdaterar detta inlägg sen med en outfit :-).

Uppdatering:

Klänning från Ebay

/Hanna

Kommentera

