Flyter med – Tjockisbloggen.se

Jag vet att jag inte har bloggat så flitigt på sista tiden men det har varit så mycket annat som tagit upp både tid och tankar…

Idag så har jag varit barnvakt på förmiddan och sen har jag umgåtts med Sara och Julia, gått på stan och strosat omkring och käkat lunch. Haft en bra dag i det otroliga vädret…

Nu ikväll så ligger jag på soffan och tycker synd om mig själv för att jag saknar David som är iväg på nån grej med jobbet, och för att jag har tappat bort min solskyddskräm så min hud är röd och svider som satans.

Har en hel del jag borde göra nu ikväll men jag har inte ens ätit middag ännu så vi får väl se hur mycket jag får gjort ikväll… Känner mig så seg i värmen och sen när huden ömmar vill jag helst knappt röra mig.

Men nu är det visst dags för promenad påpekar Igor, jag får väl försöka hitta nåt som är riktigt luftigt att ha på mig. Har några outfitbilder som jag ska lägga in men David har med sig min kamera på jobb-jippot så jag får tömma minneskortet imorrn istället.

/ Sarah

Kommentera

