Lite blandade outfits – Tjockisbloggen.se

Har haft lite ont om tid senaste dagarna så helt enklet glömt lägga upp outfits. Men här är hur som helst tre stycken som jag har sparat. Kjolen i ena är den ”jagigaste” kjolen ever. Rödrutig framsida, fickor och baksida i svart läder. 49 spänn på second hand! Kan det bli bättre. Har i övrigt en inte så bra dag, känner mig allmänt trött och grinig och det blir sällan bra för sådana dagar så missförstår man alla och blir bara sur. Hoppas imorgon är bättre :-).

Tröja: Zara, Linne under från H&M och Kjol från Second hand.

Tunika från Seppälä, Jeansleggings från GinaTricot.

Klänning från Zara, Väst från Terranova. Jag har knutit ihop västen framtill, den är egentligen lite assymetrisk med längre framsida än baksida. Hår: Lånat från bröderna Fluff 😀

/Hanna

2 thoughts on “Lite blandade outfits – Tjockisbloggen.se

  1. Jag tycker ditt längre och lockigare hår är så fint! Både när det är så där busrufsigt och när det är mer ”tillrättalagt”. 🙂

  2. Lillduff: Tack så mycket 🙂 Vänta bara tills det är ännu längre, då har jag massa rufs och korkskruvar. Självklart inte lika tydliga och fluffiga som nu som nu då håret blir rätt tungt.

    /Hanna

Kommentera

