Mina fötter har hittat hem – Tjockisbloggen.se

Som jag skrev på Facebook igår, och som många säkert har undrat över *s*… Mina fötter har hittat hem! Och vad menar jag då med det? Nej jag har inte vart på fyllan och gått vilse som jag fick förfrågan om haha.

Jag har äntligen hittat ett par skor som är bra för mina fötter, efter att ha provat i stort sett varenda jävla sko i den här stan och insett att det finns ingenting som kan göra så mina fötter slipper värka för varje steg så har jag äntligen hittat rätt!

Det blev dessa skor från Ecco som frälste mina fötter och tömde min plånbok :

Idag har jag inte gjort något vettigt alls… Lade bud på en tågbiljett Luleå-Narvik imorse och fick den för endast 1 kr! Så om dryga tre timmar hoppar jag på tåget och tuffar till Gällivare, kommer dock hem imorrn igen så det blir en riktig snabbvisit.

Bjuder på en dagens outfit innan jag ska ta med mig Igor till djuraffären för att han ska få välja ut ett gottigt tuggben att gnaga på ikväll när jag är borta… Det blir hund och hussekväll och man brukar väl säga att när katten är borta dansar råttorna på bordet *S*.

Toppen är från Lindex strl L
Jeansleggings från Cubus strl L

/ Sarah

4 thoughts on “Mina fötter har hittat hem – Tjockisbloggen.se

  1. om du har väldigt ont i dina fötter är det kanske dags att ta reda på varför dom gör så ont? det är ju väldigt onödigt att gå med smärta om det finns nåt att göra åt det. och även om du tvingas köpa nya skor IGEN, så kan det vara värt en massa pengar att kunna gå utan att det gör ont! tro mej, har själv levt med benhinneinflammation varje sommar de senaste åren, folk tyckte jag svamlade och att jag bara hade träningsvärk.. nu väntar jag på en remiss till nån ortopedtekniker… kanske något du också skulle behöva?

  2. L – Jag var hos läkare för ett år sedan som konstaterade att mina fötter är ”utslitna”. Jag har använt dåliga skor i hela mitt liv och har dessutom haft ganska stor övervikt att bära på så mina fötter har fått ta väldigt mycket stryk… Dock tycker jag att det har blivit väldigt mycket sämre på kort tid så kanske är det som du säger lika bra med ett läkarbesök. Tyvärr så är jag ganska bra på att hitta på ursäkter för att slippa uppsöka läkare, inte det roligaste jag vet direkt att gå dit.

    / Sarah

  3. Sara – Ja vad sjutton den fick stanna iaf haha. Du jag ringer dig imorrn, har en sak att berätta 😉 Måste dock gå och koja nu, ska upp tidigt imorrn och åka med morsan när hon far till jobbet… Ska vara hos min farmor tills tåget går hem på eftermiddan 🙂

    / Sarah

Kommentera

