Bilder från gårdagens fest – Tjockisbloggen.se

Igår så var jag på fest hos Sara och Rickard, hade riktigt riktigt kul och humöret var på topp hela kvällen. Jag och Sara hade lite småpyssel att fixa men det gick rätt snabbt, var till exempel tvungen att snabbfålla min klänning för hand och sen fick jag sy in ett linne åt Sara också för hand… Men med lite alkohol i magen så gick det fort *s*.

Vi var ett par som partajade tillsammans på Skurholmen innan vi rörde oss mot stan och hem till Rickards syster och hennes sambo som nyss har flyttat till en superfräsch lägenhet bara ett par minuter från mig och David.

Efter lite mer surr, alkohol, musik och många skratt så rörde vi oss mot krogen men med besvikna miner eftersom de två enda uteställena med dansgolv har stängt för säsongen.

Hamnade iaf på Allstar där vi träffade ännu mer trevligt folk! Jag fick faktiskt ett par komplimanger under kvällen och det är man ju inte så van vid så jag sög åt mig som en svamp *s*. Träffade även flera trevliga personer som kände igen mig härifrån bloggen och det är alltid lika roligt! Tack för de fina orden om mig, Hanna och bloggen – de höjde mig till skyarna tjejer!!!

Eftersom vi var så jäkla danssugna jag, Sara och Catrin så tyckte vi att vad fan spelar roll att det inte finns ett dansgolv – vi fixar ett eget! Så vi skuttade upp och tog en liten ”öppen plätt” i beslag och shakade loss *s*.

Tog inte mer än en minut max så kom det flera tjejer och frågade om de fick dansa med oss och naturligtsvis, det var bara haka på. Vi fick även upp Rickard, Micke och Emil att svänga på fylle-fötterna och efter en stund var vi ett ganska bra gäng som diggade omkring *s*.

Fick rätt många tummar upp sen för att vi vågade det som ingen annan vågade, men vad sjutton vi hade ju skitkul!

Avrundade kvällen strax efter klockan 2 och då ringde David och sa att han kunde plocka upp mig i stan så slapp jag gå ensam hem även om det tar bara 5 minuter. Det var cruising i stan så älsklingen var ute med bilen en sväng och kollade på bilar och folk, så vi snurrade en stund innan vi for hem.

Var inte så kul att vakna imorse dock för de hade ringt från Statoil där David jobbar och lämnat meddelande i mobilsvar att nån jävla idiot har krossat en ruta på våran bil inatt… Var ju lagom roligt att skynda sig dit och se att nån jävla pantskalle har slagit sönder framrutan på förarplatsen, så satans onödigt!

Nå här kommer iaf lite bilder från gårdagen, onyktra motiv och onyktra fotografer – men det var jävligt roligt! *s*


Jag hade på mig en klänning från ICHI, strl L
Leggings från Lindex, strl M
Platåskor köpta på second hand
(ej på bild, skinnjacka Lindex strl L)


Sara och jag på väg till nästa fest


Rickard och Emil, glada och roliga


Catrin, Sara, Emil, jag och Rickard utanför krogen


Jag och Micke samt en skymt av våran Pina Colada, inne på Allstar


Rickard och Sara ser så söta ut tillsammans


Emil och Catrin svänger loss


Jag, Sara, Rickard, Emil och Catrin på väg hem från krogen


Sara, Rickard, Emil, Micke och Catrin

Nu ska vi ta och fixa oss lite middag här och kika om det är nåt roligt på tv, känner mig lite halvt seg idag om jag ska vara ärlig *s*.

/ Sarah

2 thoughts on “Bilder från gårdagens fest – Tjockisbloggen.se

  1. sara! jag tycker du ska släppa ut ditt hår lite oftare kanske klippa snelugg eller nått, kanske platta håret?. dumpa de där svarta hårbandet o kasta bort alla dina gummisnoddar!! sen tycker jag du ska dumpa de röda läppstiftet! du skulle se så mycket yngre ut om du släppte ut håret ich fixade det och slutade använda rött läppstift…

  2. amanda – Varför skulle jag vilja se yngre ut? Trivs alldeles utmärkt med att se ut som min ålder 🙂 Sen använder jag aldrig läppstift eftersom jag inte tål det, däremot så brukar jag ha läppglans vid de få tillfällen när jag går ut… Hade kanske ett lite mörkare läppglans den kvällen, minns faktiskt inte. Sen att jag inte har håret utsläppt beror på att jag har en sjukdom/funktionshinder som gör att jag inte klarar av att ha håret utsläppt utan måste ha både hårsnodd och hårband tyvärr.
    / Sarah

Kommentera

