Huvudvärk – Tjockisbloggen.se

Har haft världens huvudvärk nu ikväll så det blir inget långt inlägg från mig ikväll och bilderna får vänta tills imorrn då jag inte vill sitta och redigera dem med huvudvärk.

Idag har jag umgåtts med Sara ett par timmar, vi har varit på en liten secondhandsväng och lite andra butiker och kikat runt… En liten utflykt kan man säga och det var kul.

Tycker tyvärr att Myrorna och Röda Korset har blivit dyra på mycket grejer, tex en klänning som ser ganska tvättad och använd ut för 80-100 kr. Skor som kostar 250 kr nya och är lite slitna kan de ta 150 kr för… Nee då får de behålla det tycker jag.

Däremot så var vi på Rädda Barnen och trots att det är väldigt litet utbud så har de iaf bra priser. Jag fyndade en jättefin hylla till köket för 30 kr och en hellång finklänning också den för 30 kr och den ser som ny ut.

Kvällens planer är att slappa i soffan och kika på Ugly Betty… Har haft riktigt ont i huvudet här på eftermiddan men det börjar släppa lite nu, det är mitt eget fel för jag har slarvat med maten idag igen.

Kommer bilder imorrn!

/ Sarah

Kommentera

