Sommarens sötaste shorts – Tjockisbloggen.se

Ytterligare en lördag på jobbet :-). Men idag har jag kommit ihåg att ta med boken jag håller på med så har sysselsättning om det skulle vara lugnt. Kom in några minuter sent för min väckarklocka ringde inte. Det är verkligen dags för ny mobil för min gör som den vill nu och inte som jag vill. Tur jag vaknade av mig själv innan jag skulle börja jobba iaf. 

Ikväll efter jobbet ska jag ut och käka med Nadja, Nadjas mamma och Kat. Blir pannkakor och denna gång ska jag komma ihåg att fotografera hur stora portionerna är på Kompressor. Är rätt hungrig redan för jag hann inte få i mig någon frukost av förklarliga skäl. Tur jag har några påsar ”varma koppen”  på jobbet i nödfall.

När det kommer till dagens rubrik. Årets sötaste shorts kommer från Zara och är nu i min ägo. Jeansshorts med massor av broderade hjärtan och rutigt skärp. Jag har sneglat på de ett tag och slog till igår när jag fick lön. Köpte mina i storlek 42 som är största storleken på dem. De är lite tighta men jeans töjer sig vet jag av erfarenhet. Köpte även ett par vita shorts (syns på min outfitbild) då jag faktiskt inte alltid vill ha kjol utan tycker korta shorts är fint.

Årets sötaste

Jag vet att jag förra sommaren fick kommentarer här på bloggen när jag hade shorts att jag ”inte borde ha det när man är min storlek” men vet ni vad, ser det ut som jag bryr mig :-D. Jag har hur korta shorts jag vill för jag gillar det :-). Inviger ena paret idag som sagt.

Body från Catalog (minns inte säkert), Shorts från Zara

/Hanna

3 thoughts on “Sommarens sötaste shorts – Tjockisbloggen.se

  1. Jag fattar inte vad dom menar med i din storlek. Du har hur snygga ben som helst! // Jenny

  2. Ärligt talat så tycker jag det är skitsnack att du inte borde ha på dig shorts. Du ser jättesnygg ut i dem!

  3. Tack tjejer. Jag tycker också jag är snygg i dem, så därför tänker jag ha shorts hur ofta jag vill. Tycker inte alls om längre shorts personligen :-). Det finns ju tyvärr de människor som anser att är man över storlek 38 ska man klä sig i tält, och de är just den typen som kommenterade min stil förra sommaren. Men som jag skrev i mitt inlägg om personlig stil så är det viktigaste att man själv gillar det man har, vad andra tycker, spela roll :-).

    /Hanna

Kommentera

