Tjejen som tog revansch – Tjockisbloggen.se

Jag ser aldrig program som till exempel Talang men när vi var i stugan i fredags så kikade vi för det finns bara ettan, tvåan och fyran där…

Måste säga att denna tjej imponerade stort på mig! Bara 14 år och sån röst, jag rös när hon sjöng 🙂

Tycker att tjejen gör det otroligt bra att ställa sig på en scen inför så många människor och kameror och sjunga så där, speciellt när man läser om hennes bakgrund som mobbad.

Har själv en liknande bakgrund och trots att jag är 31 år så har jag inte bearbetat min skolgång ordentligt utan kan fortfarande må dåligt över hur jag hade det under hela skolgången… Så det gör mig förbannat glad att denna tjej har lyckats vända allt till något bra och vågar göra det hon brinner för, att sjunga.

Det enda jag tycker är lite tråkigt med programmet är att de har stylat en supersöt 14-årig tjej i kläder som skulle passat bättre på någon närmare 60-strecket. De hade utan problem kunnat göra den tjej otroligt snygg  i mer ungdomliga och välsittande kläder, men kläderna gör inte människan som man säger och med denna röst och utstrålning skulle Jill Svensson kunna uppträda i en sopsäck för hon är rent otrolig!

Lycka till i framtiden Jill! / Sarah och Hanna

Tillägg: Menar naturligtvis inte att Jill inte är snygg men hon hade passat bättre i mer ungdomliga kläder som inte dolt hennes fina former.

Kommentera

