Aldrig är det riktigt bra – Tjockisbloggen.se

Har varit och promenerat omkring med Sara idag, bland annat på stan och strosat runt… Vi gick båda och frös lite eftersom det blåser ganska kallt och vi kom fram till att det spelar egentligen ingen roll vad det är för väder, det är aldrig riktigt bra *s*. Vi är nog ena riktiga gnällisar 🙂

Solen skiner och det är runt 15 grader men det blåser kallt så jag ångrade att jag inte tog på mig en kofta innan jag gick hemifrån *brr*. Men det ska ju vara sommar nu, då vill jag inte ha en massa tjocka kläder på mig! Jag vill klä mig somrigt för jag har fått nog av vinter och kyla nu…

Var även och hämtade ut ett paket på stan, ett par skor som jag köpt åt en kompis på eBay som kom idag. Cilla blev överlycklig över sina högklackade Crocs och det förstår jag för de var skitläckra!!

Igår fick jag äntligen hem min älskling så vi kikade på tv och mös i soffan en stund innan vi däckade i säng båda två. Jag har sovit som en klubbad gris inatt, äntligen för jag har sovit dåligt flera nätter så det var skönt.

Fick ett så fint halsband av David som han köpt åt mig i Stockholm, försökte fota det på idag men det var inte så lätt… Nåja man ser iaf hur det ser ut.

Nu ska jag avsluta med gårdagens och dagens outfit, sen ska jag äta en väldigt sen lunch och kanske läsa en stund.


Långklänning från Indiska strl L


Klänning från H&M strl 36


Halsbandet jag fick av David igår

/ Sarah

2 thoughts on “Aldrig är det riktigt bra – Tjockisbloggen.se

  1. Jag älskar den svarta klänningen! Och den passade dig som handen i handsken! 🙂

Kommentera

