Sex and the City 2 – Tjockisbloggen.se

Kvällens planer: Bio! Sex and the city 2 med the one and only Mumin (aka Emilia). Ska bli riktigt kul. Jag är självklart lika snygg som alltid men hann tyvärr inte ta outfitbild imorse då det var skrik och panik för att hinna i tid till jobbet, och nej, jag hann inte. Låt mig bara säga att vita lakan inte alltid är praktiskt, särskilt inte den tiden i månaden. Så den tid jag vanligen har till att fota och hinna göra mig klar utan stress gick till att blötlägga lite tvätt och slänga i maskinen. Jag håller alla mina tummar att lakanen blir fina och vita igen. Tur man har Vanish :-). I övrigt, en sjukt seg jobbdag, men bättre än onsdagens migrän som var vidrig. Har iaf städat skrivbordet idag så det är rent och snyggt här.

Men jag kan iaf beskriva hur jag ser ut för er :-). Jeansleggings, oversize glittrig blå väst och svarta stövletter, bruntonade sotiga ögon och såklart fluff på huvudet :-). En väldigt jagig dag helt enkelt.

 Hade gärna gått ut efter bion, men sparar det tills imorgon. Ska nämligen vara i hamnen och möta Zeziljah imorgon bitti kl 10 för hon är här över dagen. Men håller sig vädret såhär, dvs grått och regn, då blir det nog att hålla sig inomhus, men det finns shoppingcenter av en orsak. Jag har aldrig mött ett shoppingcenter jag inte tycker om :-).

Vill även säga att om 10 dagar så åker jag till Sverige. Semester innebär mamma, pappa, lillasyster, förhoppningsvis träffa darling, Sarah, Bodil, min skruttunge Hector. Alla mina underbara människor som finns där i gamla Sverige. Saknar er underbaringar! Snart ses vi.

/Hanna

Kommentera

