Jag har världens finaste sambo – Tjockisbloggen.se

Idag har varit en superbra dag, på alla sätt och vis 🙂

Hade en lugn och skön morgon, David och Igor tog sovmorgon så jag la mig på soffan och kollade lite serieavsnitt på datorn innan jag käkade lite frukost.

Sen tog vi det lugnt innan jag och älskling gick på stan en sväng tillsammans på dan, vi var bland annat på Indiska och köpte en så jäkla snygg lampa till sovrummet.

Var lite sugen på en till vardagsrummet också men den såg ut att vara lite taskig kvalitet trots att den kostade 400 kr (sned och vind med lite fula märken och skavanker).

Vi var även in på Carlings som hade 50% rea på massor med kläder, David fyndade tre st riktigt snygga tish men jag ides inte kolla så mycket idag… Förstår inte varför de ska ha så satans hög musik att man får huvudvärk av att vara därinne? Skrämmer ju iväg kunderna.

Världens finaste älskling köpte dessutom en superfin tröja/jacka åt mig på stan som jag spanade in igår men inte hade tänkt köpa för jag tyckte det var lite för mycket pengar… Så idag smet min luriga älskling in på TeamSportia medans jag var på toaletten och köpte jackan åt mig så jag fick den när vi kom hem. Han är verkligen världens finaste och mysigaste älskling!!

Så här ser den ut :

Ikväll har jag bara tagit det lugnt medans darling jobbar, ska snart ut och promenera med Igor och sen värma mig lite middag tror jag. Ska även förbereda mig inför ett jobbigt möte på AF imorrn…

Ska till AF på dan för att ”diskutera min situation” och det känns ju lagom kul. Vet att jag kommer gå därifrån asförbannad igen, risken finns att det slutar med att jag ber dem stoppa upp sina utredningar och annat skit där solen inte skiner. Nå vi får väl se vad morgondagens möte bjuder på…

Nu är det dags för hundpromenad och middag! Men först får ni två outfits…

/ Sarah

Kommentera

