Pirr i magen – Tjockisbloggen.se

Helt underbart att älskling är i Sverige, för då kan vi prata i telefon. Varje dag! 😀 Går runt med konstant leende och bara mår bra. Ok, vi kommer mest troligt inte kunna ses, men jag har alla härliga fjärilar i magen ändå.  Gör att jag längtar ännu mer till september :-).  Älskar min karl, han är precis lika galen som jag så våra samtal blir rätt lätt hysteriska. Ringer dessutom gratis från jobbet, perfekt.

Har några outfit som jag inte har lagt ut ännu så de kommer nedanför, samt en bild på min fina ”pokal”. Jag tänkte fortsätta leta runt efter den perfekta mobilen. Ska byta in rewardpoäng mot en ny mobil. Har strax över 400 dollar som gräns. Android kommer det bli garanterat.

Så just nu står det mellan X10 mini och HTC Tattoo, båda har saker jag uppskattar. Kameran är bättre på minin, men jag gillar designen på tattoon och att den går att designa egna skal på. Så får se, tänkte fundera under min semester och lämna in önskemål till chefen när jag kommer tillbaks. Funderade på ett Wii ett tag, men det kan jag köpa själv för det kostar mindre.

Ursäkta reflektionerna, glas har den egenskapen ibland

Tröja från Lindex, Linne under från Säppelä, Leggings från Vila

T-shirt från Takko, Kjol från GinaTricot

Klänning från GinaTricot, Bälte från Vila

/Hanna

Kommentera

