Två dagar med roligheter – Tjockisbloggen.se

Det får bli en snabb kvällsuppdatering från mig ikväll, har inte blivit bloggat nu på några dagar men jag har fullt upp.

Hanna kom ju igår morse och har åkt hem idag på eftermiddan så vi har roat oss kungligt, har massor och åter massor av foton att gå igenom men det får bli imorgon. Vi har shoppat, pratat, svamlat och bara haft jävligt roligt 🙂

Kan även berätta att vi har utsett vinnaren i vår tävling och det är Sofia och hennes dotter Vilja som vann en studiofotografering hos Photo by Maria. Grattis Sofia och Vilja, Luleå!

Imorrn så är det midsommarafton och även ett år sedan min fina farfar begravdes, men istället för att tänka det på det ledsamma denna dag så kommer jag vara glad åt att jag och David firar 9 år tillsammans 🙂

Har inga större planer för helgen, känns som att efter de här två dagarna på stan med Hanna och Sara (idag även Julia) så behöver jag nog vila upp mig nån dag *s*.

Nu ska jag slösurfa ett tag innan jag nattar kudden för jag är trött som fan.

/ Sarah

One thought on “Två dagar med roligheter – Tjockisbloggen.se

Kommentera

