En mysig midsommar – Tjockisbloggen.se

Hoppas alla haft en solig och skön midsommar, det har då vi haft iaf… Har inte gjort något jättespeciellt direkt, vi har ätit god mat och myst på balkongen, varit ute i det fina vädret och spelat tv-spel.

Igår och idag så har Davids lillebror Joel varit här så vi har grillat och ätit gott och de har spelat tv-spel på kvällarna. Eftersom jag inte är så jätteintresserad av krigsspel så har jag laddat datorn med filmer och serier och parkerat mig i mitt hörn av soffan med hörlurar *s*.

Men jag måste säga att vi har skaffat ett skitkul spel som heter Naughty Bear, det är det sjukaste men roligaste spel jag sett *s*. Det är supersöta fluffiga björnar (som ser ut precis som Björne från Björnes magasin) som blir våldsamt misshandlade, styckade och mördade på de mest hemska vis av en arg/elak bear som inte blev bjuden på födelsedagskalas och är ute efter hämnd…

Helt klart totalt sjukt spel men kul var det *konstig humor*.

Har sett en film som jag faktiskt inte sett tidigare, Georgia rule och den var helt okej… Är i en period när jag gillar den typen av filmer, orkar inte med nåt psykologiskt jobbigt och tungt i filmväg, vill se filmer som är enkla att hänga med i och inte kräver så mycket brain. Så filmtips tas tacksamt emot, helst lättsamma romantiska komedier och den typen 🙂

Går i funderingar på att skaffa mig en epilator för jag börjar vara less på att raka benen stup i kvarten… Är väl lite tveksam för jag är dökänslig för smärta *s*. Men jag brukar ju ändå sitta och plocka hår på benen med pincett och även om det inte är skönt så överlever jag ju. Har jag klarat av att skaffa mig nio tatueringar borde jag väl kunna epilera benen kan man tycka.

Igår så var vi iväg på en liten utflykt jag och David, Igor han fick stanna hemma för en gångs skull… David tog en så himla fin bild på mig när jag inte märkte det, kanske därför som den blev så fin *s*. Slänger in den här nedanför för det är det närmaste en outfitbild jag kommer för helgen som gått.

/ Sarah

Kommentera

