God morgon, nu är jag hemma – Tjockisbloggen.se

Det är lite tomt med inlägg nu men det är sommar och för varmt för att vara inne vid datorn. Jag har hållit på att packa och resa runt, och Sarah är just nu i stugan.  Det kommer att bli lättare för mig att lägga ut inlägg när nya telefonen kommer, längtar verkligen efter min lilla söta X10 mini. Då kan jag blogga från den när jag är ute och ränner. För just nu är det inte kul att vara inomhus. Har sovit med alla fönster öppna inatt och ändå är det som en bastu här.

Har hur som helst kommit hem till Tallinn igår eftermiddag. Skulle vara hemma redan på förmiddagen men missade min transfer kl 10.00 i Riga då mitt plan från Luleå kom in lite sent. Så de fick boka om mig till planet 13.05 istället. Satt och pratade med en tjej som skulle med samma plan och också åkte från Luleå de där timmarna när vi fick vänta. Kände mig helt slut när jag kom hem, hade klivit upp kl 4 på morgon. Blev hämtad av tjejerna vid flyget och vi hängde hos mig en stund sen halvsov jag hela kvällen framför film.

Eftersom jag åkte ner med familjen till Piteå redan i fredags så har jag helt enkelt inte hunnit blogga före nu som ni förstår. Har inte fört över bilder från kameran ännu, tänkte att det lär bli några idag med. Mest troligt ska jag till stranden med brudarna och hänga i eftermiddag. Men först ska jag städa min garderob, tänkte att om jag nu ska ha in kläder där bör jag kanske organisera lite, den är kaos just nu. Lika bra att få det gjort så kan man ha kul sen. Kanske hinner dra in i svalkan på bion ikväll, ser att Shrek går på engelska så kan ju passa på.

/Hanna

Kommentera

