God morgon – Tjockisbloggen.se

Tisdagens konsert var så himla bra. Det dröjde någon timme innan Pitbull kom upp på scen, men väntan var värd det. Jag dansade så jag badade i svett (det hjälpte inte med värmen direkt), och sjöng med så jag blev hes. Helt ljuvligt. Promenerade hem för hade ingen lust att trängas i någon varm buss. Igår var jag för stressad för att skriva nåt. Vaknade sent då jag sovit dåligt och sen städade jag när jag kom hem.

Har fått enormt irriterande soleksem på armar och bröst och hoppas de försvinner snart för de kliar. De är inte många men de är inte roliga ändå. Hoppas de håller sig lugna idag. Jag vill ha fokus. Ska nämligen sträcka på mig nu, blöta håret och dra. Första gymdagen för mig på länge, skaffade mig kort i tisdags. Blir väl cardio idag och ben. Nästa pass får bli på lördag. Om jag skriver det här, då måste jag komma iväg :-). Det är alltid först det är jobbigt att komma iväg, men efter ett tag så vill man inte skippa det. Nå, dags att slänga ner ett ombyte för jobbet i gymväskan och röra mig mot gamla stan och Reval sport.

/Hanna

Kommentera

