Dagens outfit – Tjockisbloggen.se

Har ledigdag och inte direkt några planer. Ska träffa Emilia en sväng, ska dra till Rocca Al Mare och gå i affärer och surra. Annars, inte direkt mycket, ska städa ikväll när det är lite svalare. Hade just ett skyfall men det hjälpte inte direkt mer än att luften blev mindre tung, värmen är kvar. Hoppas hitta nåt lätt att äta på shoppingcentret för jag har knappt ätit idag, är inte alls hungrig i detta väder.

Blev hemskickad från jobbet igår för jag mådde inte alls bra. Höll på att svimma och hade noll fokus, så fick inte vara kvar utan blev ombedd att hem och vila, så sov större delen av kvällen och tryckte i mig massa vätska. Tycker jag dricker lagom mycket, men uppenbarligen inte kroppen, ändå har den ju hur mycket vätska som helst i sig (bara jag som blir väldigt svullen när det är sånt här väder). Nu ska jag fixa lite till här, gå ut med sopor och så sen hämtar Emi mig. Ha det fint.

Klänning från H&M

/Hanna

2 thoughts on “Dagens outfit – Tjockisbloggen.se

  1. Läste att man får saltbrist av för mycket vatten och liksom blir uttorkad trots vätskan då och kan svimma och sånt. Du kan alltså trycka i dig salt mat och se om det hjälper om du inte redan har provat det 🙂

  2. Jenny: Tack för tipset, salt mat och jag passar bra ihop så kan nog fixas 🙂

    /Hanna

Kommentera

