På hemmaplan igen – Tjockisbloggen.se

Nu har jag kommit hem från stugan igen, eller ärligt talat så kom jag hem redan igår men eftersom jag kidnappade med mig Julia (min äldsta systerdotter, 15) hem så blev det inget bloggande. Julia har sovit över så idag har vi varit på stan och tittat runt, ätit lunch och shoppat lite 🙂

Har haft det kanon i stugan, härligt väder och mycket sol så jag har fått en hel del färg men måste vara lite försiktig eftersom jag så lätt bränner mig… Vi har verkligen haft fullt hus där, det har varit jag och Igor, min mamma och pappa och deras hund Selda, min farmor, min syster och hennes man samt deras fyra barn Joel, Julia, Jonas och Jonna samt deras hund Izza. Så totalt 10 personer och tre hundar, ganska livligt med andra ord 🙂

Så nu är jag hemma igen och i behov av semester, lite lugn och ro haha. Nej det har varit mysigt och roligt men när man inte är van att vara så mycket folk så blir man ganska fort trött…

Här kommer lite foton från dagarna i stugan, tyvärr har inte jag fastnat på en enda 🙂


Igor spanar in i tältet där Jonas sitter och leker


Utsikt från altanen ner mot sjön


Världens finaste farmor står och tittar på barnen som fiskar


Jonna har fångat en abborre, ”usch den är ju äcklig” *s*


Köpte denna munkjacka på JC idag, 99 kr strl L


Vår balkong-paprika växer så det knakar…


Samma sak med gurkan som är dubbelt så stor som innan jag for till stugan


Nu börjar det dyka upp physalis också

/ Sarah

2 thoughts on “På hemmaplan igen – Tjockisbloggen.se

Kommentera

