Tankepaus – Tjockisbloggen.se

Har haft några dagar då jag inte varit särskilt social och behövt tid för mig själv. Det har varit mycket denna vecka, både med jobb och även en hel del tankar som spökat. Behövde några dagar att tänka, men det mesta verkar utrett nu och det känns bra. Ibland har man en dålig vecka helt enkelt. Har varken orkat eller känt lust att fokusera på nåt annat än att få ordning på det som var problem. Försöker bestämma vad jag ska hitta på idag. Vore bra att göra nåt innan kvällen för om väderprognosen stämmer ska det bli rejält med regn från ikväll fram till imorgon. Låter riktigt bra för mig, rensar luften lite.

Gå förbi gymet vore kul, så kanske blir en sväng. Inte hunnit alls denna vecka då jag jobbat så galna timmar och jag har ju inte kvällskort. Samtidigt så behöver jag städa, men om det nu ska vara regn ikväll kommer jag kunna göra det då :-). Skulle säkert hinna en sväng till marknaden också och handla inför veckan. Jag får ta dagen som den kommer antar jag. Men städningen, den är ett måste. Jag är expert på att städa jätterent, 2 dagar senare är det ett som ett bombnedslag igen. Kläder här och där, skor överallt, en tömd väska på bordet, oops :-).

Gårdagens outfit, vågade mig på att visa magen, något det tagit mig många år att komma till :-D. Börjar bli riktigt bra kompis med den, min söta gosiga mage.

Tröja från GinaTricot, Shorts av gamla jeans

/Hanna

Kommentera

