Blå himmel och dagens outfit – Tjockisbloggen.se

Trots att klockan bara är knappt elva så har jag redan hunnit äta frukost, vara ute på långpromenad med Igor och till och med fotat dagens outfit 🙂

Känner mig riktigt hurtig idag *s*. Kanske beror på att solen skiner och jag vaknade utvilad redan strax före klockan åtta imorse… Att jag dessutom vet att David jobbar sista dan före semestern idag gör nog också sitt till 🙂

Här kommer min outfit för dagen samt en bild på himlen som gör mig glad idag, fotat från balkongen för bara en liten stund sedan. Lägger även in bild på en klänning som jag köpte på Sisters rea igår, storlek 44 och en bok som jag köpte på Akademibokhandeln och började läsa idag.

/ Sarah

Kommentera

