Snabb uppdatering – Tjockisbloggen.se

Har av olika anledningar varit i farten precis hela dagen, men av bra anledningar 😉
Nu börjar det snart vara dags att sätta sig ner och njuta av lugnet resten av kvällen… Har fixat en överraskning åt min älskade David tills han kommer hem om en stund.

Kan iaf avslöja så mycket som att våra ringar äntligen har kommit, de är sååååå fina! Så nu kan ni ju iaf ana varför jag inte hinner med nåt längre inlägg ikväll 😀

Här kommer iaf dagens outfit samt ett par skor som jag fyndade på stan idag… Ett par nice Ecco, 70% rabatt på ordinarie pris så betalade endast 210 kr. Vilket jag måste säga att det är i princip gratis för ett par Ecco i äkta skinn! Lite tantiga javisst, men sköna plus att jag funderar på att ”pimpa” de lite genom att byta till ett par skosnören i färg 🙂


T-shirt från Esprit
Haremsjeans fr Lindex


Skor från Ecco, strl 37 och endast 210 kr (ordinarie pris 700 kr)

/ Sarah

2 thoughts on “Snabb uppdatering – Tjockisbloggen.se

  1. Jag gick förbi dig på stan idag 🙂 Tänkte hälsa men du pratade i telefon så jag gick bara förbi. Men det var jätteroligt att se dig, har ju sett dig bara på bilder till idag och jag bor ju 100 mil från Luleå annars, så det är ingen vardagsgrej att träffa dig.
    Förresten – jag kollade samma Ecco-skor idag men dem var tyvärr för små.

  2. Maire – Åh vad synd att jag var i telefon just då! Hade precis vart med David på stan och hämtat våra förlovningsringar och skulle bara förbi Konsum innan jag gick hem 🙂
    Hade vart kul att träffa en läsare!
    / Sarah

Kommentera

