Retail therapy – Tjockisbloggen.se

Kort inlägg från mig i måndagsstressen. Igår var jag ledig och for iväg till Rocca Al Mare för jag behövde nya leggings, nästan alla mina är trasig. Ni andra tjejer med lite större lår vet hur det är med byxor som slits på insidan av låren, leggings mer än jeans. Så det var dags för nyinvestering. Blev betydligt mer än så.

Ägnade mig åt några timmars ohämmad retail therapy, hade kunnat handla mer men stoppad mig själv. Tyckte att nästan 2000 var nog, och jag fick massor för det. Shopping är fantastisk terapi, en stund iaf. Resten av kvällen slappade jag hemma med film på datorn. Nu så, bilder var det:

Chillers: Oversize tröj/jack-klänning med satinband och svart tunika med dragkedja

NewYorker: Två linnen och två par basleggings

Seppälä: Två par leggings (blå batik samt svart "färgsplatter") en grå kofta och en vit tunika

Marks&Spencers: Bh, 5 par trosor och 5 par strumpbyxor.

/Hanna

Kommentera

