Shopping och ootd – Tjockisbloggen.se

Idag har jag umgåtts med Sara, strosat runt lite på stan och snackat skit om allt och ingenting… Har även pratat med min älskade David några gånger, vad ska man annars göra när man saknar varann? 🙂

Fick tyvärr gå tillbaks till Åhléns med min handväska från Björn Borg idag, den hade börjat gå sönder i två sömmar efter att jag bara använt den ett par gånger. Så det blev en besvikelse men plus för Åhléns för det var inga problem att reklamera trots att den var köpt på rea 🙂

Så nu ska jag spana in nån ny handväska tänkte jag, det är väl en av mina ”fetischer” eller vad man ska kalla det… jag är totalt galen i väskor av alla de slag *s*. Och på tal om väskor så har jag faktiskt klickat hem en snygg laptop-väska i svart skinn nu ikväll. Hittade den på rea för 99 kr(!) ordinarie pris 600 kr så gissa om jag blev lycklig 😀

Så nu vill jag såklart att den ska hinna komma redan i veckan men det får jag nog tyvärr ställa in mig på att det gör den nog inte. Men på fredag får jag iaf hem min darling och det är mer värt än alla väskor i hela världen!

Nu ska jag ta och busa lite med Igor så att jag kan lägga mig i soffan och kika på film sen med gott samvete 🙂

Dagens outfit innan jag avslutar detta :


Tunika Object Vila strl S
Byxor H&M strl 44

/ Sarah

4 thoughts on “Shopping och ootd – Tjockisbloggen.se

  1. Victoria – Jag köpte den på den här sidan, den ser inte så seriös ut vid första intrycket men jag hoppas på att de ska vara det 🙂
    http://www.billigteknik.se/
    Min väska är iaf skickad och bör komma på måndag enligt kollinr. Jag hade dock sett fel i beskrivningen, väskan är i syntetläder men det funkar ju lika bra 🙂
    / Sarah

Kommentera

