Glad, inte glad – Tjockisbloggen.se

Jag hade tänkt skriva ett glatt inlägg ikväll men efter att ha sett en kommentar som Hanna fått på sitt inlägg så har jag noll lust att blogga. Varför skriver man kommentarer som är rent elaka, varför sparkar man på en person som redan mår dåligt? Känner man sig som en bra person då för att man ger sig på något som mår dåligt och själv är man minsann stark?

Blir bara förbannad och tycker det är så sabla fegt och elakt! Visst det kanske inte var elakt menat men jag tycker att om man läser ett inlägg av en person som är ledsen så bör man tänka sig för både en och fyra gånger innan man skriver något, för det är så onödigt att göra mer skada.

Hur som helst så hade jag tänkt skriva ett glatt inlägg för att min älskling kommit hem idag men jag slänger bara in dagens outfit och senast shoppat och sen går jag och myser med David. För just nu är jag less på bloggen, eller rättare sagt människor som sårar andra med vilje…

Köpte en så snygg brun handväska i äkta skinn och mocka idag stan. Har velat ha en brun väska ett tag nu men inte hittat någon som jag fastnat för, men idag ramlade jag över denna, ordinarie pris 1195 kr och nedsatt till 539 kr på rea och sen halva reapriset på det.

Beroende på åt vilket håll man viker locket så är det antingen en
skinnväska eller mockaväska, praktiskt.

I love geeks, toppen kommer fr Cubus
Brallorna kommer från H&M (mina favoriter)

/ Sarah

2 thoughts on “Glad, inte glad – Tjockisbloggen.se

  1. Vilket fynd du gjort! Kul när man hittar något man verkligen tycker om och som man letat länge efter, till ett så bra rabbaterat pris! Å dessutom verkar det ju som det är två väskor i en =)

Kommentera

