Blöt outfit – Tjockisbloggen.se

Hade jättetrevligt på Musikens Makt igår… Vi gick dit vid 20-tiden för att se Raubtier spela och det var faktiskt riktigt bra, helt okej ljudvolym och riktigt bra ljudkvalitet måste jag säga. Gick runt lite på området men sen gick vi hem och åt middag och vilade en stund innan vi gick tillbaks till festivalen senare.

Senare på kvällen så var det bra mycket mer folk och vi kom precis i tid för att se Eldkvarn spela och det var riktigt härligt. Stämningen var på topp under hela kvällen, visst fanns det en del människor som luktade lite alkohol men absolut inget stök eller bråk eller fylla. Det är nämligen en helt alkoholfri gratisfestival och vi säger bara tusen tummar upp för detta!

Idag har jag varit med Sara på stan en sväng och shoppat lite… Jag har behov av tröjor och leggings i rätt storlek, även underkläder men det får jag ta till löning, för det jag hade förra hösten är en aning to big. Har spanat in en fin jacka på Gina Tricot men jag vet inte riktigt, ska dra med mig David dit imorrn och höra vad han tycker om den 🙂

Idag blev det iaf en träningsjacka i väldigt lång modell från Stadium som är skön på kyliga höstkvällar och så blev det ett par underbara jeansleggings från H&M i riktigt jeanstyg och snygg färg.

Sen när jag skulle gå hem från stan så ösregnade det och gissa vem som naturligtvis inte hade jacka eller paraflax?! Så här kommer en outfit på en ganska blöt jag…


Tröja oversize strl L, Gina Tricot
Leggings från Cubus strl M

Nu ska jag vila och ta det lugnt ett tag för att se om vi kanske går på festivalen ikväll också… Tyvärr regnar det fortfarande och blir det inte uppehåll under kvällen så stannar vi hemma och myser istället.

/ Sarah

2 thoughts on “Blöt outfit – Tjockisbloggen.se

  1. Blöt? Du var ju riktigt torr. Kom tillbaka och säg det efter en halvtimmes promenad i spöregn. Jag och Hanna var dygnsura ända in till underkläderna, då hade vi ändå ganska regntåliga jackor.

  2. Perlina – Nog har jag vart blötare än så där, ujuj, men det kändes ändå mindre trevligt att glömma jackan.
    / Sarah

Kommentera

