Trött och suddig – Tjockisbloggen.se

Som rubriken antyder så är det precis så jag känner mig ikväll… Trött och suddig. Borde verkligen ta mig förbi optikern och höra vad de tror om min syn, är bara drygt ett år sedan jag skaffade nya glasögon men jag tycker inte att jag ser bra.

Speciellt på morgonen har jag svårt att ”komma igång” med synen eller hur man ska säga, det kan ta upp till 1-1½ timme innan jag klarar av att läsa nånting. Allt är suddigt och jag har svårt att fokusera, värst är det på morgonen men jag märker av det även på kvällen. Inte särskilt roligt.

Och av just den anledningen så blir det inget längre ikväll från mig ikväll, mina ögon tillåter ingen längre stund framför skärmen. Sen är jag lite irriterad i ögonen sen jag och min älskade David var och grillade igår… Kanske dags att byta ut till ett par nya ögon med tanke på hur känsliga och bråkiga mina har blivit.

Dagens outfit, kommer fler bilder imorgon när jag orkar/kan sitta och fixa till dem.

/ Sarah

Kommentera

