Tävla och vinn valfritt smycke!

Vi har ingått ett nytt samarbete med ett företag som heter Purplestar och som tillverkar otroligt fina smycken!

Nu har vi fått äran att lotta ut två st armband, vinnarna får själva välja sitt armband bland de som finns på deras hemsida.

Att tävla är superenkelt, du lämnar helt enkelt bara en kommentar på detta inlägg och skriver att du vill vara med och tävla…
Skulle du sen vilja länka till oss och Purplestar så är det så klart ett plus men inte ett tvång 🙂

Tävlingen pågår till och med måndag 30 augusti, lycka till!

26 thoughts on “Tävla och vinn valfritt smycke!

  1. Jättefina armband.Roligt att ni ingått ett nytt samarbete,jag vill hemskt gärna vara med i eran tävling/Malin

  2. Klart man ska vara med och tävla om dessa fina armbanden! Jag hejjar givetvis på mig själv denna gången 😉

  3. Hej!
    Jag skulle jätte gärna vilja vara med i tävlingen. Jag älskar verkligen armband och dom är ju väldigt moderna i höst!
    Armbanden var också jätte jätte snygga, min stil exakt!
    / Julia 🙂

  4. Hej! Undra bara vem som är vinnaren av armbandet. Jag är jätte nervös och hoppas verkligen att jag vinner armanden!
    Ha det bra. Kram Julia 🙂

  5. Vinnarna är dragna och kommer alldeles strax att presenteras här på bloggen!

Kommentera

