Kyliga fotar – Tjockisbloggen.se

Har haft en bra dag idag, även om kvällen är lite tråkigare… David har åkt till sin pappas stuga över helgen så jag är gräsänka. Och det roliga är att han kommer hem på söndag förmiddag och hinner vi kramas en liten stund innan jag ska åka ner till Umeå och kommer hem igen på måndag kväll *s*.

Idag har jag varit ute och promenerat med Igor för det har varit ganska fint ute. Men det känns att sommaren är slut för det är ingen värme i luften längre… Idag har det legat kring 8-9 grader och då är det ganska kallt om fötterna att knata omkring i sandaler kan jag säga (även om jag har sockar i).

Har kikat runt lite på internet på höstskor som ser lagom sköna och snygga ut och det finns ju massor att välja på! Tyvärr lär jag inte kunna ha ens en hundradel av de snygga skor jag sett eftersom jag har så komplicerade damp-fötter men drömma kan man ju alltid göra 🙂

Ska gå imorrn med Sara och Julia och kika lite på skor här i stan men hittar jag ingenting intressant så ska jag kika i Umeå på måndag… Utbudet är nog ganska samma här och där men man kan ju ha tur att hitta nåt roligt som inte finns här. En affär jag vet som jag bara måste gå på och som inte finns här är Change underkläder!

Igår var det en vecka sen jag var på AF, drog ju med mig David för att slippa gå ensam och för att ha lite stöd… Som alltid så lät det så himla bra allting och det här skulle de ju minsann fixa bla bla bla. Blev lovad att min ordinarie handläggare skulle ringa mig den här veckan för fortsatt planering – behöver jag ens säga att det har inte hörts ett j*vla ljud från AF under veckan?! Nu ger jag upp och skiter i det där, för det gör ju uppenbarligen dem så varför ska jag bry mig?

Nå nu ska jag mysa med Igor i soffan och sakna min älskling, blir väl att kika nån film gissar jag. Ska lägga in mina senaste två outfits iaf 🙂


Kofta från Cubus
Leggings från H&M


Tröja från Gina Tricot
Leggings i fuskskinn/tyg från H&M

/ Sarah

Kommentera

