Mätt och belåten – Tjockisbloggen.se

Oj vad mätt jag är just nu, ligger i soffan med datorn på magen och kommer nog inte röra mig många centimeter under resten av kvällen… Har nyss kommit hem efter att ha vart ute och käkat med en kompis.

Dan har jag tillbringat på stan med Sara, kikat runt lite på olika skor och lite annat roligt. Har dock inte shoppat nånting utan jag väntar tills jag är i Umeå och kan shoppa på måndag. Det är väl ingen jättestor skillnad i utbud egentligen men det är alltid roligt med lite omväxling och att se nåt nytt…

Har ju dessutom två presentkort som jag skulle kunna roa mig med om jag hittar nåt roligt. De flesta människor skulle väl gladeligen shoppa lös om de fick presentkort men jag är tvärtom, sparar och gnider på dem för man kan ju alltid hitta nåt roligare, finare, billigare, bättre *s*.

Nej nu ska jag nog ta och fortsätta kika film här… Ska slänga ner lite smågrejer i en väska sen som jag ska ha med till Umeå. Datorn ska naturligtvis också med eftersom vi ska bo på hotell (gratis internet) plus att jag kan kolla film i bilen, men den packar jag ner sist av allt 🙂


Kvällens gå-ut-och-käka-outfit 🙂

/ Sarah

Kommentera

