Hipp hipp hurra för Igor idag! – Tjockisbloggen.se

Idag fyller våran fina fina vovve hela åtta år! Kan inte fatta att tiden har gått så fort… Den 25 oktober så är det åtta år sedan vi hämtade hem vår älskade lilla gubbe från kenneln i Umeå.

Minns såväl första gången vi såg honom, han vägde drygt 3,5 kg och var så otroligt knubbig och söt med alldeles för stor hudkostym *s*. En glad, mysig och sprallig liten krabat som sov i min famn hela vägen hem till Luleå.

Man säger ju att ett gott skratt förlänger livet, ja då kommer jag och David att leva för alltid för så många roliga stunder och goda skratt som vi har fått tillsammans med (och på grund av) Igor det går inte att räkna.

Jag är till stor del uppväxt med hundar och Igor är min tredje egna hund men jag kan utan att ljuga säga att en mer speciell, fin, glad och härlig hund det går inte att hitta… Han har så underbar personlighet och är så himla speciell att det går aldrig att hitta en hund som är ens en tiondel så fin.

Igor är den knäppaste men mest älskade hunden i världen, för att inte tala om mest bortskämda *s*.

/ Sarah

One thought on “Hipp hipp hurra för Igor idag! – Tjockisbloggen.se

Kommentera

