Hemma från Umeå – Tjockisbloggen.se

När jag skriver det här så sitter jag i bilen på väg hem från Umeå, har nyss passerat Skellefteå och har ungefär tio mil kvar innan jag är hemma.

Har varit roligt att vara iväg även om hotellet inte var någon höjdare, det var riktigt sunkigt tyvärr. Men det var ju inte många timmar vi hann tillbringa där, kom dit ganska sent igårkväll eftersom vi var med lillebror i hans lägenhet och hjälpte honom att göra iordning och sen var vi och handlade med honom.

Så jag och mina föräldrar checkade in på hotellet runt 22-tiden igår och så trött som jag var så slocknade jag nästan direkt… Imorse blev det hotellfrukost, men inte direkt av den standard som jag är van vid av de gångern jag bott på hotell men det var gott ändå.

Idag har vi varit på stan en vända innan vi åkte till lägenheten för att hinna träffa brorsan innan vi åkte hem. Jag har shoppat en hel del men det är saker som jag behöver och har planerat inköp av.

När jag kommer hem ska jag publicera det här tillsammans med bilder på det jag har shoppat, om jag orkar ikväll annars så får det bli imorrn för jag är ruskigt trött. Sen ska jag ta en riktigt lång varm dusch för jag är så frusen så usch.

Har shoppat en stickad kofta med huva från Gina Tricot, ett par leggings med fuskskinn på halva benet från Gina Tricot, en höstjacka också den från Gina Tricot. Ett par multicolor randiga leggings från H&M, två par trosor från Lindex, ett par skor av märket Subsoil från en butik som jag inte minns vad den hette, ett par vinterskor av märket Rieker från Eurosko och sist en ny bh från Change.

Nu ska jag packa ner datorn igen och kanske blunda ett par minuter till innan vi kommer fram till Luleå. / Sarah

One thought on “Hemma från Umeå – Tjockisbloggen.se

  1. Ping: Umeå-shopping – Tjockisbloggen.se «

Kommentera

