Lördag på jobbet – Tjockisbloggen.se

Hej alla läsare :-). Har ett längre inlägg på G om en artikel i tidningen, men då jag är på jobbet är det svårt att hinna skriva den just nu. Antingen får jag ut den innan jag slutar, eller så blir det att skriva den när jag kommer hem. Försöker hinna skriva men då vi är få på jobbet på lördagar så blir det en del samtal.

Försöker lägga in en cambild från igår, men photobucket strejkar, och har bilden lagd där. Sidan vägrar öppnas just nu här på jobbet. Vårat internet är uselt för tillfället, men vi ska få ny leverantör och då blir det mest troligt bättre. Imorgon är det iaf en ledig dag, ska försöka vila men behöver även göra tvätt och sånt tråkigt. Slutar 21 på vardagskvällarna som ni vet och då finns inte energin att börja städa och tvätta. Det har jag helger till, att göra allt jag inte hinner i veckorna. Dessutom ska man hinna ha ett liv också, hur ska det gå till?

Nå väl, 2,5 timme kvar av dagen. Tvivlar jag hinner skriva mitt andra inlägg innan jag kommer hem, måste kunna fokusera lite också och det är svårt när man blir avbruten. Får se om jag orkar laga mat ikväll eller om det blir take away. Fick lön igår och rätt bra lön denna månad så varför inte. Vapiano ligger precis vid jobbet så kan alltid passera där. Sen hem, skriva och kanske fortsätta läsa ”A New Earth” som jag håller på med. Hoppas ni har en trevlig lördag.

/Hanna

Update: Nu funkar det med bilden.

Ser ni, nu är håret långt nog för att kunna sätta upp i svans utan några hårspännen :-D…

Kommentera

