Shopping och utgång – Tjockisbloggen.se

Igår fyllde David år så vi var ut och käkade på restaurang, riktigt gott och mysigt var det… Var så trött när vi kom hem så jag ides inte ta nån outfitbild.

Idag jobbar älsklingen till 15 så jag har varit på stan en sväng med Sara och Julia, shoppade bland annat en klänning till ikväll. Sen på eftermiddan när Igor har fått mat ska vi fara ut i skogen och låta honom busa av sig lite.

Sen blir det några kalla cider och sen utgång på Allstar för mig, David och Sara. Ska bli riktigt roligt, är så himla sugen på att gå ut och blev ju inte sämre när jag hittade en klänning på stan *s*.

Köpte denna klänning på Gina Tricot tillsammans med två par leggings.

Jag köpte även en ögonbrynspenna på Parelle för jag har varit utan i snart ett år nu… Har tänkt flera gånger att jag ska köpa en men det blir som aldrig av, förr köpte jag nån billig för drygt en tjuga på H&M men den fanns inte nu. Fanns dock inga tester på den här pennan så jag fick chansa på färgen och tog warm brown, allt är ju bättre än att de är vita som nu eller svart penna *s*.

Nu ska jag se om jag kan svänga ihop en tårta eftersom vi ska ha kalas för älsklingen imorrn!

/ Sarah

Kommentera

