Glödande fingrar och ootd – Tjockisbloggen.se

Idag har jag varit och rantat runt med min pappa och Igor lite överallt… Pappa har varit nere i Luleå över dagen så vi har passat på att umgås och det har varit jättekul 🙂

Har bland annat varit på lite bilaffärer och kikat, jag tyckte att när jag fyller år i november så kunde jag få en sån här i present *s*

Men jag har ju ingen större nytta av den eftersom jag saknar körkort så jag får väl ge den till David då, trots att det är en Volvo 😉

Förutom det så har jag suttit och skrivit så fingrarna glödde här på förmiddan, jag har nämligen varit så förbannad på Arbetsförmedlingen att jag skrivit ett långt brev om exakt hur jag känner och hur illa behandlad jag blir där. Detta brev har jag skickat till AF, min kontaktperson inom psykiatrin samt lokaltidningarna.

Det måste komma ut hur det faktiskt går till när man är arbetslös för det är så sjukt att det går inte att beskriva! Jag ska inte börja elda upp mig igen och vräka ur mig massa skit här utan jag ska försöka att ha lite is i magen och se om jag får någon respons på mitt brev, sen kommer jag kanske att lägga ut samma brev här på bloggen så ni får ta del av det ni också…

Nå nu är det dags att ge Igor mat och knata ut på promenad, sen kommer älsklingen hem från jobbet och vi hade tänkt hitta på nåt kul eftersom det är rena sommarvädret ute.

Här kommer outfits för senaste dagarna :

/ Sarah

Kommentera

