La Redoute – Tjockisbloggen.se

Godmorgon!

Idag har jag varit uppe ruskigt tidigt, klockan är strax före 7 nu men jag har varit vaken sedan strax efter kl 4 imorse. Vet inte vad det har varit med mig inatt men jag har verkligen inte kunnat sova… Till slut insåg jag att det var lika bra att kliva upp istället för att ligga i sängen och snurra och väcka David.

Har roat mig med att klicka hem lite kläder från La Redoute, men jag vill inte vänta 5-7 dagar för jag vill att det ska komma nuuu! *otålig*

Allt detta gick på drygt 700 kr inklusive frakt och exp.avgift, helt okej pris tycker jag! Nu är det bara att hålla tummarna för att allt ska passa också 🙂

/ Sarah

Kommentera

