Allstar – Tjockisbloggen.se

Igår så hade vi en lugn morgon jag, David och Igor… Vi satt på balkongen och åt frukost, trots att vi öppnade ett fönster så var det 38 grader varmt där ute eftersom solen låg på och gassade 🙂

Sen gick vi på stan en sväng och kollade runt lite, kikade lite på jeans till David men vi hittade ingenting speciellt så det får vara ett tag till. Var även på Systembolaget en vända och köpte en flaska vin och en öl vi inte smakat tidigare (riktigt god kan jag säga nu i efterhand, Grolsch tror jag den hette) efter det gick David hem till Igor och jag mötte upp Sara.

Köpte faktiskt ett par jeans och två tröjor igår, har blivit så bekväm att jeans känns hemskt att ha på sig när man är van vid mjuka sköna leggings *s*. Men de jeansen som jag köpte är nog de mjukaste jeans jag nånsin varit med om… Och så är de snygga förstås 🙂

Sen vart det en tröja i ”yoga-modell” och härligt lila färg från Åhléns i storlek L och en tröja från KappAhl i storlek M 40/42.


Jeans med låg midja och slim fit, storlek 44 från Lindex


Yoga-topp från Åhléns, storlek L


Topp med snörning på ärmarna, storlek 40/42 KappAhl

Senare på kvällen så kom Sara till oss så vi härjade lite Wii *s*. Spelade bland annat MarioKart men David mobbade mig så det gick inget vidare haha, sen spelade vi Rayman också och det gick då ännu sämre för mig… Men roligt hade vi 🙂
En promenad genom stan vart det också, vi kom på att vi ville ha ölkorv till ölen, vinet och jägerbullen så vi knatade till Konsum.

Jag och Sara kastade på oss ansiktena (smink dvs) och sen gick vi alla tre upp på Allstar där vi hade tänkt sitta och surra nån timme. Men tyvärr så gick vi hem vid halv två för det går inte att föra ett samtal på det stället, inte ens genom att skrika åt den som sitter 20 cm ifrån… Okej visst det ska vara musik och på hög volym, men att ha sån ljudnivå att man inte ens kan göra sig hörd genom att skrika? Nä det är faktiskt inte speciellt kul, dessutom var det grymt skränigt ljud.

David och jag gick hem och slängde oss i soffan och kollade ett avsnitt av MacGyver innan vi dråsade i säng *s*. Mina gubbar sover fortfarande medans jag har varit uppe sen drygt en timme, klockan är snart tio…  Har inga seriösa planer för den här dagen annat än att försöka göra så lite som möjligt *s*. Är faktiskt grymt godissugen men inte en enda candy hemma så blir kanske en liten tripp till Ica 🙂

Gårdagens (dåliga) outfitbilder, dåligt ljus och stressad tyvärr.

/ Sarah

2 thoughts on “Allstar – Tjockisbloggen.se

  1. Den toppen med snörade ärmar såg SÅ mycket snyggare ut på dig än vad den gjorde på mig 🙂 Blev smått besviken för jag tyckte den var så söt 🙂

Kommentera

