Lite shopping från ASOS – Tjockisbloggen.se

Är redan uttråkad och även om ryggen stundtals känns bättre (för att nästa värka som sjutton igen) så tänker jag inte stressa på nåt för vill inte riskera att den brakar ihop för att jag är oförsiktig och inte vilar den som jag ska. Det blir väldigt mycket tv-serier just nu, och film. Finns många beroendeframkallande dåliga serier av MTV och VH1 kan jag lova. Screamqueens – tjejer som tävlar om en roll i en nya Saw (oh yes, det ska komma en till, i 3D). Rue Paul´s Dragrace – Vem blir den nya dragshowstjärnan. Men finns många fler, men den värsta av allt när det kommer till serieberoende på grund av x antal tillfällen för skämskudde, Jersey Shore! Hur kommer det sig att ett antal extrema americanitalianos (aka Guidos i manlig variant) med för mycket solbränna, för mycket hårgele och för mycket temperament, kan få en att fastna i timmar?

Känns som jag gör någon slags ”hur många avsnitt av tv-serier kan man se per dag” utmaning. Låt mig säga som så, det är väldigt många. Särskilt om man som jag inatt inte har kunnat sova, sömnen vägrade komma. Hoppas bli trött under dagen och få sova ett tag. Min dygnsrytm är helt störd numera.

Har roat mig i min sjuksäng med shopping, online. Yey för det :-). Kollade igenom ASOS rea och hittade några fynd, bland annat en helt fantastisk klänning från Ben Sherman. Beställde i förrgår och det är redan postat från England. Alla bilder är klickbara och leder till produkten.

Allt som allt gick det på 741 Sek med frakt, absolut inte farligt mycket.

/Hanna

Kommentera

